Today is the day! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Corinne Hilbers - WaarBenJij.nu Today is the day! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Corinne Hilbers - WaarBenJij.nu

Today is the day!

Blijf op de hoogte en volg Corinne

23 September 2012 | Nederland, Groningen

Vandaag is het dan eindelijk zover!! De grote dag is aangebroken!
17.30u verzamelen, 20.00u inchecken, 21.00u vliegen, op naar de Zambiaanse zon!

Maar eerst nog even genieten van deze eerste (en voor mij enige) herfstdag van 2012, van de familie thuis en van alles wat ik in meer of mindere mate ga missen de komende tijd.

Ik ben er helemaal klaar voor! De tassen zijn gepakt, de kilo’s zijn geteld (met 18kg netjes onder de 20kg/per stuk!) en de ‘zin erin’ ontbreekt ook zeker niet!
Nog even een laatste berichtje plaatsen, voordat ik een leven in stap waar de verbinding met internet (en aanwezige water en elektriciteit) niet gegarandeerd is.

Heel erg bedankt voor alle leuke, lieve kaartjes, bezoekjes, cadeautjes en berichtjes! Ik houd jullie op de hoogte.
Tot blogs!

• 23 September 2012 - 12:59

Tineke (voor Jou Tinus!):

Hé Corinne, het is dus bijna zover!
    Ik wens je geweldige tijd in Zambia. Heel veel plezier en voor als je weer terug bent....
    Kom vooral nog weer es ON roepen bij een wedstrijd van D9.
    Toedeloe!

• 23 September 2012 - 12:59

GERTJAN:

Heel veel plezier en succes! we houden je in de gaten )

• 23 September 2012 - 13:40

Rebecca E:

Veel liefs en al het goede! Reis met God, Hij reist met je mee!
    xxx

• 23 September 2012 - 14:19

Jeannette Voogd:

Een heel goede tijd gewenst Corinne.
    Maak er iets moois van, voor de mensen daar en voor jezelf.
    God bless you,

liefs Jeannette

• 23 September 2012 - 15:36

Seerp En Marjan Groendijk:

Een bijzondere dag vandaag, het is zo ver! In onze gedachten gaan we een beetje met je mee. We denken ook nu ook even aan je vader, moeder, Arjen èn Nellie! Een hele goede tijd en zegen op je werk! Lieve groetjes uit Zuidwolde.

• 23 September 2012 - 19:58

Gerda En Jeannette:

Hoi Corinne!
    Hele goede reis gewenst en hopelijk heb je een fantastische tijd!
    Wij zijn trots op ons buurmeisje!
    Gerda en Jeannette

• 23 September 2012 - 20:03

Marieke Arends:

Een hele fijne tijd gewenst! Ben heel benieuwd naar je verhalen.... Gods zegen. Liefs Gert en Marieke

• 23 September 2012 - 22:29

Ans En Alfred:

Ha Corinne,
    we hadden het er vanochtend aan de ontbijttafel over: Corinne zal ongeveer nu wel naar Zambia gaan. En dat hadden we dus helemaal goed!
    wij hebben vandaag een echte rustdag gehouden en zien je email nu, 22.30 u. Jij zit dus nu lekker in het vliegtuig met kriebels in je buik waarschijnlijk.
    een hele goeie reis gewenst en heel veel succes daar!
    We bidden dat het allemaal z'n vruchten mag afwerpen.

hartelijke groeten,
    Alfred, Ans, Thalia en Thalita van Putte tot Valkenburg (afgekort: TATA)

• 24 September 2012 - 18:04

Margriet:

Zo lang mogelijk met je meegereisd. Dat is tot aan de douane op Schiphol dus. Dan de laatste zwaai. Je straalt en gaat zelfverzekerd verder. Ik ben heel trots op je.

• 24 September 2012 - 20:10

Lisanne:

Hey Corinne,

Heb je een goede reis gehad? Ik ben benieuwd naar je eerste indrukken!!!

Liefs,
    Lisanne.

• 24 September 2012 - 21:33

Nelli:

Heel leuk om tot de douane met je mee te gaan en je tot het laatst uit te zwaaien.
    Ik hoop dat jullie een voorspoedig reis hebben gehad en daar met elkaar een hele fijne tijd krijgen.
    Geniet ook van het mooie weer want hier is het nu echt herfst met regen en harde wind.
    Tot een volgende keer!! liefs Nelli

• 25 September 2012 - 10:49

Tina:

Hey Corinne,

We wensen dat het jou en je andere reisgenoten dat mag brengen wat je ervan verwacht en hoopt.
    Aan ervaringen opdoen zal het zeker niet ontbreken.
    Veel succes daar!

Liefs van Aland, Albertina & Wouter en 15-jarige Chica (het is " happy dogday" want ze is jarig vandaag ;-)