Het aftellen kan beginnen...! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Corinne Hilbers - WaarBenJij.nu Het aftellen kan beginnen...! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Corinne Hilbers - WaarBenJij.nu

Het aftellen kan beginnen...!

Blijf op de hoogte en volg Corinne

04 September 2012 | Nederland, Groningen

Hallo allemaal!

Het aftellen kan beginnen...! Over een kleine drie weken stap ik op het vliegtuig richting Zambia! Voor een periode van vier maanden ga ik daar, in het kader van mijn opleiding Logopedie, stagelopen op verschillende basisscholen. Met een groep van zeven leuke reisgenoten van andere opleidingen ga ik wonen in de stad Chipata, vlakbij de grens met Malawi.

Maar voor het zover is, staan er nog drie intensieve introductieweken gepland. De komende drie weken staan vooral in het teken van teambuilding, de groep (nog) beter leren kennen, maar ook het projectland: inzicht krijgen in de culturele aspecten van Zambia.

Daarnaast ben ik natuurlijk druk bezig met mijn persoonlijke voorbereiding: verzekeringen, vaccinaties, kleding, klamboe, studiemateriaal, enz.. Vervelen is in ieder geval geen optie tijdens de komende drie weken.

Langzaam komt het steeds dichterbij, maar voor ik er erg in heb is het zover, denk ik! Ik heb er in ieder geval nu al ontzettend veel zin in!

Alle belevenissen die ik meemaak in Zambia schrijf ik natuurlijk op en zet het op deze site (als de verbinding met internet het toelaat)! En stuur gerust een berichtje terug, dat vind ik alleen maar leuk! Als je je aanmeldt voor de mailinglijst krijg je automatisch een mailtje zodra ik iets nieuws heb geschreven.

Jullie horen weer van mij!

Liefs, Corinne

  • 04 September 2012 - 22:51

    Nelli:

    Lieve Corinne

    Ik tel met je mee!!!
    Na de vakantie en leuke weekendjes is het nu bijna zover om naar Zambia te gaan.
    Het zal raar zijn zo'n lange periode zonder jouw gezellige aanwezigheid.
    Door op deze manier contact te houden zijn we toch een beetje bij je en kunnen we je belevenissen in Zambia volgen.
    Succes met de voorbereidingen.
    Lieve groetjes Nelli

  • 05 September 2012 - 11:09

    Ans:

    Hoi Corinne,
    Wat leuk dat we kunnen volgen de komende maanden! dat gaan we zeker doen! heel veel succes gewenst met dit project!

    Hartelijke groeten van

    Alfred, Ans, Thalita en Thalia

  • 05 September 2012 - 13:11

    Marloes:

    Ooee. Nog maar drie weekjes! Dit gaat me veel te snel! Ik heb me gelijk aangemeld voor je mailingslijst, want ik wil natuurlijk niets van je missen.

    Dikke knuffel, Marloes

  • 05 September 2012 - 23:31

    Marjan:

    Hoi nicht,
    Het duurt inderdaad nu niet lang meer! We hebben ons aangemeld, omdat we héél benieuwd zijn naar al jouw ervaringen daar. Veel succes nog met de laatste voorbereidingen!
    Groetjes, Marjan.

  • 10 September 2012 - 10:23

    Margreet Mulder:

    Hee Corinne,
    Succes met alles, het lijkt me leuk om je belevenissen te volgen. Groetjes, Margreet

  • 23 September 2012 - 20:18

    Jeannette Harder:

    lieve Corinne,

    Allereerst gaaf dat je dit gaat doen!!
    Wij wensen je niet alleen veel sterkte toe maar bovenal de Zegen van God! je zult dit nodig hebben. Wij zijn nu 10 dagen in ZA en hebben al veel zegen mogen ontvangen en we voelen ons meer en meer afhankelijk van God in alles wat we doen en ondernemen.
    Mocht je zin hebben om verder af te dalen richting Zuid Afrika welcome!!
    liefs martin en Jeannette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corinne

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 663
Totaal aantal bezoekers 21454

Voorgaande reizen:

23 September 2012 - 24 Januari 2013

Zambia 2012/13

Landen bezocht: